ترفند های کامپیوتر
 
 





مي‌توان به‌سادگي يک تم دلخواه براي ويندوز درست کرد.

 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : 10 مهر 1389برچسب:, :: 8:16 :: توسط : مهندس مهدوی

 آیا تاکنون فکر کرده اید که می توان با استفاده از صفحه دسکتاپ، دوستان خود را سرکار بگذارید و با آنها شوخی کنید؟! در این ترفند قصد داریم به معرفی یک ترفند جالب و بامزه بپردازیم که در محیط هایی نظیر کافی نت و یا کامپیوترهای تحت شبکه دانشگاه می توانید با آن سرگرم شوید.


 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : 9 مهر 1389برچسب:, :: 8:6 :: توسط : مهندس مهدوی

یکی از پیغام های آزار دهنده که گاهی ممکن است با آن روبرو شوید البته بیشتر در ورژن CS3 چون این مشکل در ورژن های قبلی دیده نشده است پیغام خطای product license has expired است و به محض کلیک روی OK فتوشاپ بسته شده و هیچ کاری از دستتان بر نمی آید برای حل این مشکل شاید فکر کنید باید دوباره فتوشاپ را نصب کنید صبر کنید نیازی به این کار نیست!
وارد این مسیر شوید:
C:\Program Files\Common Files\Adobe\Adobe PCD\cache
مسیر را می توانید در کادر Run بنویسید و کلید اینتر را بفشارید حال فایل cache.db را حذف و سپس اقدام به رجیستر کردن مجدد فتوشاپ بکنید.

ارسال شده در تاریخ : 8 مهر 1389برچسب:, :: 8:2 :: توسط : مهندس مهدوی

اگر تا کنون برایتان پیش آمده به طور تصادفی گزینه خاموش کردن (shutdown) سیستم را انتخاب کرده و پس از آن به طور ناگهانی تغییر عقیده داده اید، قصد داریم در این مقاله ترفند ساده ای برای لغو دستور خاموش کردن توسط ویندوز و به ادامه دادن کار با رایانه به شما آموزش دهیم. توجه : این ترفند برای کاربران خیلی حرفه ای جدید نیست، اما چیزی است که برای آن دسته از کاربران که این نکته را نمی دانند کاملا مفید خواهد بود. سناریو حالتی را در نظر بگیرید که پای رایانه خود نشسته اید، سرتان به کار خود مشغول است یا مشغول هدر دادن زمان در فیس بوک، هستید! ناگهان روی صفحه نمایش پنجره کوکی ظاهر می شود که پیام می دهد که رایانه شما نیاز به راه اندازی مجدد دارد…

 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : 7 مهر 1389برچسب:, :: 8:1 :: توسط : مهندس مهدوی

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید نظر یادتون نره
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ترفند های کامپیوتر و آدرس m2m.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 42
بازدید ماه : 441
بازدید کل : 153357
تعداد مطالب : 76
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1