ترفند های کامپیوتر
 
 

محیط Command Prompt یا مفسر دستورات یکی از کلیدی‏ترین بخش‏های ویندوز است که کاربران حرفه‏ای زیاد با آن سر و کار دارند. از این رو دسترسی آسان و سریع به آن از اهمیت زیادی برخوردار است. به طور طبیعی بایستی در Run عبارت CMD را وارد کرد تا پنجره Command Prompt باز شود و سپس مسیری که مد نظر است را تایپ نمود. این موضوع می‏تواند بسیار وقت‏گیر باشد. در این ترفند قصد داریم نحوه افزودن گزینه Open With Command Prompt به منوی راست کلیک فولدرها را برای شما بازگو کنیم. با این کار و کلیک بر روی این گزینه، بلافاصله Command Prompt با دسترسی مستقیم به آن پوشه باز می‏گردد. از مزیت های این روش این است که از طریق رجیستری ویندوز انجام می‏گیرد و بر روی کلیه نسخه‏های ویندوز نیز عمل می‏کند.


 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : 25 آبان 1389برچسب:, :: 18:36 :: توسط : مهندس مهدوی

Control Panel ویندوز یکی از موارد پر کاربرد است که کاربران ویندوز زیاد با آن سروکار دارند. در نتیجه دسترسی سریع به آن از اهمیت زیادی برخوردار است. در ویندوز XP، با فعال کردن یک گزینه در Folder Options به سادگی امکان افزودن Control Panel به My Computer وجود داشت. اما در ویندوزهای ویستا و 7، چنین گزینه‏ای وجود ندارد، در نتیجه جهت افزودن Control Panel به پنجره Computer نیاز به استفاده از ترفندی است که هم اکنون قصد داریم آن را برای شما بازگو نماییم.

 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : 21 آبان 1389برچسب:, :: 18:17 :: توسط : مهندس مهدوی

احتمالاً شما نیز با سایت 4shared.com آشنایی دارید. 4shared را می‏توان یکی از بزرگ‏ترین سایت‏های آپلود و به اشتراک‏گذاری فایل دانست که علاوه بر این که رایگان است از دردسرهای رایج سایت‏های آپلود فایل نیز مبراست. یکی دیگر از امکاناتی که 4shared را از مراکز آپلود دیگر متمایز می‏کند، قابلیت جستجوی فایل‏های موجود در آن است. به این صورت که شما می‏توانید فایل‏های عمومی آپلود شده در 4shared را با وارد نمودن نام و پسوند فایل، جستجو کرده و دانلود کنید. این قابلیت به هنگامی که شما در جستجوی یک موزیک یا یک برنامه هستید بسیار به کمک شما می‏آید و شما را از سرگردانی در سایت‏های مختلف نجات می‏دهد. اما قسمت جستجوی 4shared دارای یک مشکل است و آن محدود بودن پسوند فایل‏های مورد جستجو است. به عنوان مثال اگر شما قصد داشته باشید فایلی با پسوند kgb را جستجو کنید، این پسوند در میان پسوندهای موچود در لیست، وجود ندارد. در این ترفند قصد داریم به تشریح بخش Search سایت 4shared بپردازیم و همچنین نحوه جستجوی هر فایل با هر پسوندی را نیز برای شما بازگو کنیم.


 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : 12 آبان 1389برچسب:, :: 10:33 :: توسط : مهندس مهدوی

سرانجام انتظار علاقه‏مندان به بازی‏های فیفا به سر آمد و نوزدهمین نسخه از بازی‏های فیفا با عنوان Fifa 11 به بازار عرضه شد. Fifa 11 با تغییرات عمده‏ای نسبت به نسخه‏های پیشین همراه بوده و این موضوع باعث شده است تا فیفا 11 زیباتر و متفاوت‏تر از همیشه به نظر آید. یکی از اصلی‏ترین تغییرات در نسخه مخصوص کامپیوتر، تبدیل موتور گرافیکی بازی به موتور گرافیکی مخصوص نسخه‏های PS3 و Xbox بوده است. این موضوع از طرفی باعث بهتر شدن بازی شده است اما مشکلاتی را نیز به ویژه در قسمت کنترل بازی با کیبورد پیش آورده است. همچنین کاربران کامپیوتر مشکلات مختلف دیگری را نیز به هنگام اجرای بازی گزارش کرده‏اند. در این ترفند قصد داریم به معرفی 11 مشکل و پرسش شایع کاربران پیرامون این بازی و همچنین پاسخ و راه حل هر کدام از آنها بپردازیم.


 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : 12 آبان 1389برچسب:, :: 10:31 :: توسط : مهندس مهدوی

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید نظر یادتون نره
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ترفند های کامپیوتر و آدرس m2m.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 147
بازدید کل : 152920
تعداد مطالب : 76
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1