ترفند های کامپیوتر
 
 

یکی از مشکلات شایعی که در خصوص کارتریج‌‌های لیزری سامسونگ وجود دارد، چاپ کمرنگ آن‌‌ها بعد از شارژ کارتریج است. این مشکل زمانی که درام (لوله سبز رنگ) سالم است نیز پیش می‌‌آید. در این ترفند به بررسی نحوه حل این مشکل خواهیم پرداخت.

 ادامه مطلب...


مجموعه نرم‌افزاری «مایکروسافت آفیس 2010» (Microsoft Office 2010)، نسبت به نسخه‌های قبلی خود پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای داشته است. یکی از این پیشرفت‌ها قابلیت‌های مختلفی است که برای حل مشکلات عمومی در نظر گرفته شده است به طوری که خودتان می‌توانید به سادگی مشکلاتی که در برنامه‌های آفیس رخ می‌دهد را حل کنید. در این ترفند قصد داریم به معرفی 5 راه‌حل عمومی برای حل مشکلات آفیس 2010 بپردازیم.

 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 18 آبان 1390برچسب:آفیس,آفیس2010,2010,ورد,ماکرو,,Microsoft Office 2010,Safe Mode,مایکروسافت آفیس 2010, :: 14:0 :: توسط : مهندس مهدوی

یکی از پرینترهای پرفروش شرکت سامسونگ مدل SCX-4300 است. اصول کار این پرینتر استفاده از قابلیتی به نام شمارنده برگه (Counter Pager) است. به طوری که هنگامی که پرینتر به شماره برگه‌ای که توسط شرکت سازنده در آن برنامه‌ریزی شده است برسد چراغ آن قرمز شده و پیغام خطای Toner Empty ظاهر می‌شود و دیگر امکان پرینت گرفتن نیست. این پیغام به منزله به پایان رسیدن جوهر پرینتر است، اما با شارژ مجدد جوهر، همچنان پیغام Toner Exhausted Replace Toner بر روی صفحه نمایشگر پرینتر ظاهر می‌شود. برای حل این مشکل بایستی شمارنده برگه را صفر کرد. اطلاعات مربوط به شمارنده برگه در چیپست حافظه‌ای درون پرینتر قرار دارد. یکی از راه‌ حل‌ها خرید چیپست شمارنده از بازار و جایگزینی آن است. این راه حل به دلیل کم‌یاب بودن این چیپست و همچنین گران بودن آن اصلاً به صرفه نیست. اما راه‌حل دیگری وجود دارد که معمولاً متخصصین پرینترها از آن استفاده می‌کنند و آن ریست کردن چیپست شمارنده پرینتر به صورت نرم‌افزاری است. در این ترفند قصد داریم به معرفی نحوه انجام این کار بپردازیم.



 ادامه مطلب...


حتماً شما نیز بارها برای دانلود فایل‌های مورد نظر خود از سایت‌های به اشتراک‌گذاری فایل مانند Rapidshare ،Megaupload ،Fileserve ،Filesonic و نظایر آن به مشکل خورده‌اید. یکی از مشکلاتی که این‌گونه سایت‌ها دارند محدودیت‌های فراوان برای دانلود رایگان از آنهاست و مشکل دیگر این است که به دلیل عدم ارتباط مالی با خارج از ایران، امکان خرید حساب‌های غیررایگان آن‌ها نیز وجود ندارد. همچنین به دلیل تعدد این‌گونه سایت‌ها به فرض خرید اکانت از یکی از این سایت‌ها نیاز ما برای دانلود برطرف نمی‌شود، چرا که ممکن است فایل مورد نظر ما در سایت دیگری آپلود شده باشد. راه دیگری که برای دانلود فایل‌ها وجود دارد استفاده از سرویس تورنت (Torrent) است که دردسرهایی نظیر پایین بودن سرعت دانلود در این روش نیز وجود دارد. در این ترفند قصد داریم به معرفی یک سرویس جدید بپردازیم که کلیه نیازهای ما از سایت‌های به اشتراک‌گذاری فایل و همچنین تورنت را مرتفع می‌کند، به طوری که دیگر نگران فایل‌های حجیم آپلود شده در آپلودسنترهای مختلف نخواهید بود و به آسانی می‌توانید فایل‌های خود را سریع و رایگان توسط انواع نرم‌افزارهای مدیریت دانلود، دانلود نمایید.



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:دانلود,سرور,ثبت نام,تورنت,رپیدشیر,لینک مستقیم,Direct Link,www,downloads,ir,فایل‌سونیک,Torrent, :: 13:29 :: توسط : مهندس مهدوی

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید نظر یادتون نره
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ترفند های کامپیوتر و آدرس m2m.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 164
بازدید کل : 152937
تعداد مطالب : 76
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1